2014. május 28., szerda

Fejléc készítő verseny eredmények!!!

Drágák! Chatbe meg is ígértem hogy ma hozom...szóval ma hoztam is:) Szoros volt a verseny, de végül sikerült meghoznom a döntéseket. De először is nézzük meg hogy ki küldte, és ki nem. Pipálom aki küldte, és áthúzom  aki nem. De szerintem mindenki küldte.
Ashley Tisdale: Little Horan  ✔
Lucy Hale: Kath  ✔
Ellie Goulding: Ammie B. 
Demi Lovato: Raquel
 Justin Bieber: Szonja
Peyton List: Lili  ✔
Victoria Justice: Debi  ✔
Tiffany Alvord: Stella  ✔
Dove Cameron: Florianna  ✔
Taylor Swift: Cristy
Kim Kardashian: Lotti
Palvin Barbara: Lauren  ✔
Zendaya: Delicia  ✔
Bella Thorne: Vacak
Vanessa Hudgens:  Bella  ✔
Ariana Grande: Lítia  ✔
Selena Gomez: Rose 
 Miley Cyrus: Rebeka  ✔
Emma Watson: Roxana  ✔
Ashley Benson: Adri 
Martina Stoessel: Summer Love  ✔
Perrye Edwarsd: Adison  ✔
Elizabeth Gillies: Alina/Lina  ✔
Kendall Jenner: Lynne
Rihanna: ----Ashley---- 
Miranda Cosgrove: Chiary   ✔

 Akik nem küldték, azoknak üzenem!
Na. Öt emberre vagyok iszonyúan dühös!!! Miért nem kmüldtétek?! És az benne a legrosszabb, hogy elvettétek másoktól az embereket, a semmiért. És én már nem fogadok el semmi olyasmit, hogy pedig elküldtem...mert furcsa hogy mindenki más eltudta küldeni, csak ti nem. És időt pedig adtam. Még a jelentkezésre rá két napot is! (ha talán csak él nem láttam, akkor szóljatok)                                       Hogyha pedig tudod/gondolod hogy nem leszel kész vele akkor ne is jelentkezz! 
De nem akarom a többiek idejét húzni, jöjjenek a fejlécek.

1. helyezett

Ez a fejléc egyszerűen csodálatos! *.* Igazából a színét annyira nem kedvelem, mert én tényleg nagyon utálom a sötét blogokat...De a részletek rajta, és Emma is nagyon szép. Nem csalódtam  benned Roxana!:)


2. helyezett


A színek nagyon tetszenek. Tetszik a lila, és a kék szín keveredése, no meg ez Barbiról sem rossz kép;) Szép munka Lauren!




3. helyezett



Tetszenek a háttérben lévő dolgok, és Rihanna is. Az egész fejléc nagyon jó. Köszönöm Ashley!:)

Az oklevelek pedig:
 Roxnanak...

Laurennek...
És végül Ashleynek!

Egy hetenként csökken hogy melyik fejléc mikor van kint! Roxananak akkor június 18.-ig lesz kinn, Laurennek június 1., és Ashleynek pedig június 8.-ig.
És még egy munka ami bár nem ért el helyezést, de én kiemelném:







És a többi munka: 
















Köszönöm mindenkinek a jelentkezést!!! Nagyon szép fejlécek születtek!:)

4 megjegyzés:

  1. Kedves Eli!
    Első helyezett? :O Nagyon szépen köszönöm! ^^
    Nem akarok beleszólni, de a fejléchez nem illik ez a háttér. Hiszen a fejléc nem fekete, hanem kék és van benne egy kis sárgás-fehér árnyalat. Meg a sablon színét is inkább kékesre vedd és egyszerűre állítsd be! :)
    Ölel, Roxana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Roxana!:)
      Szívesen. És dehogy szólsz bele! Inkább köszönöm hogy szólsz. Egy profira fogom bízni a dizit, de a fejlécet le nem cserélem, mivel azt így is egy profi csinálta!
      xx Eli

      Törlés
  2. Drága Eli!
    Második helyezett? Én? :O NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!! ♥ :'3 Imádlak! *-*
    Lauren.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lauren!:)
      *.* Szívesen drága, és én is! Ami jó, az jó!
      xx Eli

      Törlés