2014. június 12., csütörtök

Eredményhirdetés folytatása!

Legjobb prológus


Anikó http://harryandnial.blogspot.hu/2013/06/prologus.html

 Nagyon tetszik az írásod. Érdekesen írsz, és izgalmasnak is találtam a végét. Kíváncsi is vagyok. De csak annyi a baj, hogy ez nem prológus. Talán csak  túl hosszú. Meg ezt én inkább egy 1. résznek mondanám. Sok információ van benne, de ez nem baj. Nekem tényleg nagyon tetszik az írásod, csak én valami érdekesebb prológusra számítottam tőled. De így is nagyon tetszik. 10/8

 Innen a véleményeket nem írom le, mert ezzel rengeteg idő megy el. Csak adom nektek az okleveleket, és a végén a nyereményeket/emléklapokat. Remélem nem baj, de hogyha ezt íg fojtatnám, akkor jövőre lennék kész:D

Szóval, 1. helyezett: 

 Az 1. helyet Laine N. Diamond Heart című bvlogjának prológusa kapja meg, mert az összes közül az övé volt a legtitokzatosabb, és a legjobb prológus! Olvassátok el! [link]

2. helyezett:


A  2. helyezet Zsuzsié. Nagyon tetszett a prológusa, ilyet vártam. Tényleg nagyon jó, de Laine N.-é egy picit jobban tetszett, de Zsuzsi megkapta a 2. helyet! Olvassátok el az ő prológusát is! [link]

És a 3. helyezett:
  



 Trisnek már a trailere nagy sikert aratott, és a prológus is dobogós helyet ért el. Nekem az írása önmagában nagyon tetszik, szóval a legjobb író kategóriában nem tudom hogy fog szerepelni..:) Olvassátok el ti is! [link] 

 Legjobb/legegyedibb blog cím/blog

Nagyon nehéz/szoros volt ebben a kategóriában a verseny. De meg kelet hoznom ma döntéseket. 

1. helyezett: 
 Az 1. helyet Noéminek adom az "Élet egy kísértettel" című blogjának. A cím teljesen egyedi, még sosem találkoztam ilyen/ilyesmi bloggal. És a cím is nagyon érdekes. 

2. helyezett:

  
 A 2. helyezett pedig Maffia "Pariparadicsom" című blogjának adom. Mist komolyan, milyen cím az hogy PariParadicsom?:D Az biztos hogy egyedi, szóval övé a 2. hely. 

Végül a 3. helyezett:

 
 A 3. hely Etto "A kitagadott" című blogjáé. Nekem nagyon tetszik a cím, és a blog is nagyon egyedi, ezért övé a 3. hely. És elárulom nektek, hogy én nem szeretem az angol címeket, valahogy...nem tudom. De ez nem befolyásolt a döntésemben!!!
 

 Legjobb író

1. helyezett:

Az 1. hely Laine N. Diamond Heart című blogjáé. Nagyon tetszik ahogyan ír. Ti is olvassatok bele! [link]

2. helyezett:


A 2. hely Tris-Prior-é. Ő már sok dobogós helyet elért, mert nagyon tetszik a bloga! Gratulálok! Nézzétek meg! [link]

És a 3. helyezett:

 
A 3. helyezés Dorináé. Nekem a trailere is nagyon tetszett, és maga a történet is! Ti is olvassátok! [link]

Legjobb fanfiction


1. helyezett: 


Az 1. helyezést Raquelnek adom, mert az a fanfiction nekem nagyon tetszik! Olvassátok el! [link]

2. helyezett:

 A 2. helyet Cristy kapja meg. Nagyon tetszik a blogja, megérdemli a 2. helyet! [link]

Végül a 3. helyezett:


 A 3. hely pedig Anikóé. Mégpedig a Shadows of the past című blogé. Gratulálok! [link]



 És az emléklap. Ezt mindenki kiteheti a jelentkezett blogjaira! 



És a nyeremények:

1. helyezett: interjú  + 3 hétig kiemelt hirdetés + 3 feliratkozó a blogra
 2. helyezett: interjú + 2 hétig kiemelt hirdetés + 2 feliratkozó a blogra
3. helyezett: interjú + 1 hétig kiemelt hirdetés +1 feliratkozó a blogra

 Ezek lennének a nyeremények! Az interjú e-mailben történik, szóval az e-mail címeket lássam a blogon:)! Akinek  pedig ott nincs kiírva, az kommentbe írja ki, vagy őt nem interjúvolom! 
Köszönöm a jelentkezéseket, csodálatos blogokat láttam! 
A novella versenyre holnaptól lehet jelentkezni, délután hozom róla az infókat!!! Holnap akkor jövök a novellával! 
Puszi Eli!

11 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is, köszönöm szépen az első helyezést, nagyon jól örülök neki :)
    Nem tudom, hogy engem érint-e az interjú dolog, ha igen, akkor a wearealive07@gmail.com címen elérsz :)
    Még egyszer köszönöm szépen a díjat!
    Ölel:
    Raquel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Igen, minden dobogós helyezést érint, szóval téged is:) És nagyon szívesen, nagyon tetszik a blogod!:)
      xx Eli

      Törlés
  2. Drága Eli!
    Egyszerűen bearanyoztad a napomat, tényleg! Dobogó szívvel kattintottam az oldaladra, mert reménykedni mindig szabad a jó helyezésben. :) És a második hely egyszerűen elbűvölő, nagyon örültem neki. A címről pedig annyit, hogy jellemez engem, olyan hirtelen jött, és egy picit olyan bolondos, mint én, meg egyszerűen tetszik és hangzatos, de akkor úgy kátom elég egyedi. Az e-mail címem pedig szerepel az oldalon, de azért itt van: maffancs@gmail.hu (igen, hu-ra végződik!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Nagyon szívesen, megérdemelted a másodiket helyet, mert nagyon tetszik a blog egyedisége/címe. Imádom!:) És már wl is küldtem az interjút!:)
      xx Eli

      Törlés
  3. Szia!
    Ó drága Eli! Nagyon, nagyon hálás vagyok a harmadik helyezettért :) Remélem nem csak a magyar cím győzött meg erről... De azért bárhogy is végtelenül köszönöm, az e-mailem: idadino.lovas@gmail.com
    Üdv, és még egyszer köszönöm:
    EttoTor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Nem, nem a magyar cím. Írtam is hogy nem befolyásolhat a döntésemben!:) És rendben, küldöm is az interjúdat!:)
      xx Eli

      Törlés
  4. Szia!
    Köszönöm szépen a 3. helyezést. nagyon boldoggá tettél velem.
    E-mail: akecskemeti54@gmail.com
    Még egyszer köszönöm a helyezést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Nagyon szívesen, megérdemelted!:) És köszönöm a mail címet!
      xx Eli

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon köszönöm szépen, hogy ilyen sok dobogós helyezést kaptam. Irtóra boldog vagyok...jujjjjj. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Drága Eli!
    Jaj, nagyon köszönöm, hogy a Catching Sunshine trailere ilyen előkelő, 2. helyen végzett, nagyon örülök neki! :)
    A blogon az Adatbázis menüpontban ott van a mail címem, de azért ide is leírom: rekacicu@gmail.com
    Még egyszer köszönöm, nagyon hálás vagyok! :)
    Riri

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagy megtiszteltetés, hogy első helyezett lettem...el is feledkeztem a versenyről ezért nem jelentkeztem eddig...nagyon megörültem, hogy első helyezett lehetek :)
    e-mail címem:
    motyovszkin@gmail.com
    Noncsi.Xx

    VálaszTörlés