2014. június 8., vasárnap

Eredményhirdetés!


Sziasztok kedves olvasók/feliratkozók/idetévedtek. Folytatom az eredményhirdetést a trailer-el, és a legjobb/legegyedibb blog cím illetve blog kategóriával. De próbálom befejezni az összeset.  A legjobb író kategória a végére fog csúszni, mivel oda rengetegen jelentkeztetek.
És a novella versenyről pedig annyit:
Hogyha készen leszek az eredményhirdetéssel, akkor elkezdem a novella író versenyt is! 
Trailer

1. Dorina B. https://www.youtube.com/watch?v=kNaSGzPOzvo


Hmm...Látom hogy ez most a 3. trailer, ami furcsa, mert a blogoknak csak egy trailerük szokott lenni. De mivel te 3 is készítettél, ezért plusz pont!:) Szóval. A trailer eleje nagyon jó. A zene is nagyon odaillő. Csak azt nem értem, hogy ugye azt írtad hogy April megfutamodik, és áthajt rajta egy autó. Aztán meg azt írtad hogy amnéziába esik. De egy ember nem esik (szerintem, mivel én se vagyok orvos) amnéziába azért, mert áthajt rajta egy autó. És ezt szerintem teljesen felesleges volt beletenni, mert utána visszaemlékszik, és minden a régi. Úgyhogy ezt nem nagyon értettem...A többi rendben, jó gifeket szereztél. Jaa és, már csak a végével van a bajom, hogy az ember nem is gondolná hogy vége ezzel a szöveggel: Vajon megfogja találni a boldogságot? Az igaz szerelmet?...és lehalkul a zene, aztán vége. Tehettél volna oda még ilyesmit: Minden kiderül..., vagy ilyeneket: Olvasd el... 
Ez olyan titokzatos lenne. Hát ez egy 10/7

2. Anikó 

Anikó előröl kezdi a blogot, és a trailere sincs fenn, a versenyből sajnos ki kell zárnom ezzel a bloggal! 


3.  Anikó https://www.youtube.com/watch?v=NkNyzpwMiME#t=23

A  trailert Bea Styles csinálta, de nekem akkor is túl kevés. Több gifet gondoltam bele, mert ezek szinte csak képek. Mondjuk Beának nem lehetett könnyű dolga, mivel Daniella Monetről nincsenek jó/sok gifek. De a szövege az egésznek nagyon tetszett! Minden stimmel. Viszont az elején szinte csak képek voltak, ami elszomorított.:( De a végére már egy jó trailer lett belőle.:) 10/8

4. Anikó https://www.youtube.com/watch?v=ysp3Dpx2Rf8 

A trailert szintén Bea készítette. De nekem egyáltalán nem tetszik. A szöveget alig lehet elolvasni azzal a betűtípussal, és még zene sincsen hozzá. Ez a trailer nem lett a legjobb. Viszont a kérdések tetszenek, hogy úgy kérdez hogy Vajon, vagy Mikor? És hogy olvass bele. Ezek nagyon jók. De én erre egy 10/6 adok. 

5. Anikó https://www.youtube.com/watch?v=ftrVl1mIDqs

A trailer sok szempontból nagyon tetszik. Először is, nagyon titokzatos. Például az a levél, én mindjárt bele is olvasok, mert kíváncsi vagyok hogy mi lesz a levélbe, vagy le kell e mondaniuk mindenről, és stb. Iszonyúan tetszik ez a trailer! 10/9

6. Bella      https://www.youtube.com/watch?v=_1ff9vzr0x8

Az eleje a trailernek nagyon jól indult. De aztán csalódnom kelet... Túl sok benne a gif, és a szöveg pedig nagyon kevés! És a sok gifből alig lehet érteni valamit. Meg leáll a zene a vége fele, és kezdődik egy új. Ami nembaj, de kb. 10 másodperc után, ami úgy egyáltalán nem jó. És a végén túl hamar leáll, ami szintén borzalmas...Ez egy 10/5


7. Riri  https://www.youtube.com/watch?v=IM8YiUqQnow

Az eleje nagyon jól kezdődik. És a közepe, meg a vége is nagyon jó. Talán a szöveg túl sok egy ,,dián"...De egyébként nagyon jó, tetszik a zene is alatta. Ez egy 10/9

8. Tris-Prior (linket nem tudok adni)

Az egész trailer fantasztikus! Baromira tetszik a zene, és nagyon izgalmasan fogalmazol, imádom az egészet, úgy ahogy van!  10/10

És az eredmények: 
 Az 1. helyet Tris-Prior-nak adom. Nagyon tetszik a trailere, az egész tök izgalmas, nézzétek meg ti is!:)
 

A 2. helyet Ririnek adom, mert az övé is nagyon tetszett, főleg a zene, és a gifek. Nézzétek meg az övét is!:)



És a 3. hely pedig Anikóé. Ő jelentkezett a legtöbb bloggal (minden kategóriában) szóval nyert is egy 3. helyet, mégpedig a Shadows of the past című blogjának trailerével! Grat! Nézzétek meg!:)



Legjobb Designer



Itt nem szeretnék különösebben írni a blogokról, rögtön az eredményekkel kezdenék: 

Az 1. helyet Ashley Morgannak (Little Horan) -nek adom. A 3 blog közül az övé a legszebb kinézetű, és a bejegyzései is nagyon jók. Nézzétek meg, hasznos kis blog! [link a bloghoz]

 
 A 2. helyet a Hakunamatata design blognak adom, mert a blog címe is tetszik, és a bejegyzések is! Nézzétek meg őket is!:) [link a bloghoz]


A 3. hely pedig a Criticism is Eternal design blogé. A fejléce nagyon tetszik, talán a blog sablona nemm nagyon, de gratulálunk! Lessétek meg!:) [link a bloghoz]

Legjobb prológus



Kath  [link a prológushoz]

Hmmm... Olvastam az elejét, de nem sokat értettem belőle. Aztán a végére értem, és akkor már minden ,,tiszta" lett. De azt az elején is leírhattad hogy a lány öccse elé ugrik, és akkor már mindenki megértette volna az elején a dolgot. Meg amúgy is, az egész csak arról szól hogy a lány siratja az öccsét, és hogy az elején meglövik. Ez csak egy szimpla szöveg...10/5

Barbara [link a prológushoz] 

Igazából semmit nem értettem a prológusból. Hogy milyen harapás, lány, bomba, vagy óra?? Írhattad volna kicsit érthetőbben. Hát a vége az jó volt, hogy robban, de az eleje, no meg a közepe, szétszórt, és rövid prológus lett :( . 10/4

Laine N.  [link a prológushoz]


Nagyon tetszik a prológus. Titokzatos, és érdekes. Ilyen prológus a csodálatos. És a befejező mondat különösen tetszik: "Küzdeni fogok érte, értünk." Ezzel persze mindenki azonnal elkezdi olvasni, mert kíváncsi erre, hát én is az vagyok. 10/9

2. Laine N.---blog eltávolítva---

Dorina [link a prológushoz]

Ahogy olvasom, ez  nem is egy prológus. Csak egy szöveg, soook információval. De először is azt nem értettem hogy ugye beszélget a sráccal (akit dobott) aztán meg jön néhány szöveg, és utána pedig Perrie-vel beszél. Szóval nem tudom hogy ez most hogy történt...:D 10/7

Zsuzsi [link a prológushoz]

Igazából tetszett az egész történet. Csak ez nem prológus. Maximum az eleje. De ettől függetlenül nekem nagyon tetszik. Az írásod is nagyon jó, nagyon ügyesen írsz. Talán csak az a mozgó kép zavarta egy picit a szemem. 10/8

 2. Zsuzsi [link a prológushoz]

Wooow...Egyszerűen imádom!!! Nagyon tetszik a prológus, baromi izgalmas, és szinte azt ,,ordítja" az olvasónak hogy olvass tovább! És az olvasó (és én is) ezt teszi(teszem). Nagyon jól írsz, ez jobban tetszik mint a másik (felül) blogod. De ez megérdemli a 10/10-et.

Debi [link a prológushoz]

Nagyon tetszik az írásod. Talán az eleje volt felesleges, ezekkel az álmokkal, meg a végén néhány dolog, hogy sokszor leírod a színeket, ami ebben az esetben felesleges. Pl.: fekete ajtó, fehér ajtó, zöld előszoba, kék nappali. 
És ezek kb. egymás után. De az írásod iszonyú profi, nagyon izgalmas a vége, szóval folytasd mindenképp, mert még felkereslek!:) 10/10

Cristy [link a prológushoz] 

Ez igazából nem is egy prológus. Először is, nagyon rövid. És csak a könyvről van szó. A vége pedig nem mond semmit. Az emberek tovább se olvasná, mert semmi izgalom nincs benne. Mivel túl rövid, ezért én is csak rövidet tudok írni róla. :( 10/4

Réka [link a prológushoz]

Nem is tudom. Ezt inkább fejezetnek/résznek nevezném, nem pedig prológusnak...De maga a történet jó, csak nem nagyon értettem hogy hány évesek lehetnek...Ezt jobban le írhattad volna. De nem rossz. 10/7

Etto  [link a prológushoz]

 Semmit nem értettem a prológusbol:D De komolyan. Mik hol vannak?? Miből van négy?? Nagyon érthetetlenül írtál le mindent...10/4


 Vacak   sajnos a blogon nem szerepel a kép, ki vagy zárva ezzel a blogoddal! Sorry...:(


FOLYTATÁS, nemsokára..:D am tényleg:*

3 megjegyzés:

  1. Szia! Jézusom! Feldobtad a napomat! I. helyezés!!! OMG! köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Tris, nagyon szívesen. Ami jó, az jó:*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm itt is a harmadik helyezést. Nagyon boldoggá tettél vele :)

    VálaszTörlés