2014. június 13., péntek

Novella író verseny!

Sziasztok!
Tádámmm, és itt van amire mindenki várt:) A novella író verseny. 
Szóval. Azt  már mindenki tudja hogy ki kell rakni a jelentkezési lapot a blogjára. De azért leírok mindent:



 1. Tedd ki a jobb oldalon lévő képet egy blogodra.

2. Iratkozz fel (ha már fel vagy iratkozva, akkor nyilván ezt újra nem tudod megtenni)

3.  Írd meg kommentbe ezeket:
- Blogger  név
- E- mail cím
- Melyiket választod az 5 cím közül. (mindjárt írom)
- Egy blog, amire kitetted a felül lévő jelentkezési képet.

És az 5 cím, ezek közül lehet választani, és ebben a témában próbáljatok meg írni!

1. Rejtély .......... (a pontokra egy város/ország jön pl: Rejtély Londonban)
2. Túlélés
3. Jack és én (a Jack lehet egy fiú , vagy egy állat is akár)

4. Szerelmi háromszög
5. A hős

Hát ezeket a címeket válogattam, remélem tudtok választani. Én már fejben nagyon jól kitaláltam a történetet, de ez a ti dolgotok. Szóval ezek közül egyet lehet választani. Legyetek ügyesek!
A kész novellákat erre az e-mail címre várom:
eli.kovacs@freemail.hu
A jelentkezés 22.-ig érvényes!!!

Eddigi  versenyzők:
 




9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Szeretnék jelentkezni a versenyre!:'3
    Blogger név: Noncsa J.
    E-mail cím: jankonoemi1@gmail.com
    A választott cím: Túlélés
    A blog amire kitettem a jelentkezési képet: http://henianddestiny.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A novellát hanyadikára kell legkésőbb leadni?:))

      Törlés
  4. Szia(:
    Kiprobalnam "tehetsegem" ezen a versenyen is, mivel korabban nem jelentkeztem novella irasra.
    Nevem: Chiary
    E-mail cim: barttina0614@gmail.com
    Kategoria: Rejtely ......(meg nem tudom a helyszint)
    Blog: (meg mindig nincs sajat,ezert kozosre teszem ki a kepet) www.justgo-rettegesben.blogspot.hu
    Ja es a novella terjedelme hany oldal legyen.?(:
    Koszonom a lehetoseget, tovabbi jo blogolast.!

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)
    Szeretnék jelentkezni.
    - Blogger név: Dorina B.
    - E- mail cím: dodorinna@gmail.com
    - Cím: Túlélés
    - Blog, amire kikerül a jelentkezés: http://crazy-love-nathan.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Drága Eli!
    Nagyon örültem, amikor ráleltem a novella versenyre, mert éppen valami kis rövidebb történetet akartam írni, csak nem tudtam eldönteni, hogy miről. Így hát, jobbkor nem is jöhetett volna. :)
    Tehát, a blogger nevem Emily Twinkle, nyugodtan szólíthatsz Em -nek is. :) Az e-mail címem emilytwinkle989@gmail.com a blogomat pedig ezen a linken találod: http://infectedbyemily.blogspot.hu/ (a képet jobb oldalt lent a modulsávban, a "Jelentkeztem" címszó alatt találod). Hú, és majdnem kifelejtettem, a novellám címe "A hős" lenne. :)
    Az előttem szólókhoz hasonlóan én is kíváncsi lenék, hogy hányadikára elkészülnünk. Köszönöm a lehetőséget, remélem tetszeni fog majd az írásom. :)
    Ölel téged: Em

    VálaszTörlés
  8. szia!
    jelentkezek a novellaíró versenyre, csak pár perccel vagyok éjfél után ezért remélem még beleférek :)
    blogger nevem: EttoTor
    Blog amire kitettem a jépet: akitagadott.blogspot.hu
    E-mail: idadino.lovas@gmail.com
    A novellám címe... háát ez még kérdéses, mivel kétvötletem van és nem tudok dönteni a kettő közül így : Túlélés, vagy A hős
    Köszönöm a megértést :)
    Üdv Etto

    VálaszTörlés